Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga om hemsida

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Schildfat, 8 oktober 2016.

1. Schildfat
    Trådstartare

Schildfat Stadsbo

Från:
    Västerbotten
    Hej på Er!

Hoppas någon som är lite kunnig på skapandet av hemsidor kan assistera lite. Det är så att jag inte har några problem med att skapa en hemsida, men jag vill ha en "login portal" där jag kan lägga upp dokument och filer åt kunder. Som jag förstår det måste man kanske ha lite mer utrymme än det som standard följer med när man köper ett webbhotell etc. Men finns det ingen tjänst som erbjuder just portaler som dessa, att kunden via hemsidan kan klicka på "logga in" och slussas vidare till en sida med dokument etc?

Någon som har några tankar eller idéer? Hoppas inte texten blev att för luddig nu :angel:

2. klocknooben

klocknooben Borgare

Det är nog rätt lätt löst med Wordpress i botten och något plugin. Jag kan titta runt lite imorgon kväll om du påminner!

Schildfat gillar detta.
  3. Schildfat
    Trådstartare

Schildfat Stadsbo

Från:
    Västerbotten
    Precis tänkte använda mig av wordpress men det är just den andra biten av det hela som är lite klurigt :) Absolut hade uppskattats!

4. klocknooben

klocknooben Borgare

Löser det!

Schildfat gillar detta.
  5. Ruskprick

Ruskprick Friends of KS

Längesedan jag pillade med WordPress nu men redan då fanns det massvis med sådana lösningar :)
    "Client Portal" har jag för mig att lösningen jag provade hette.

Schildfat gillar detta.