• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fråga om kuddarna som är till en Winder! Finns det...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
att köpa lösa sådana. Till den nya windern jag fick idag så är mina handleder för små. Det som satt som original är den svarta, den gråa varianten var på Rothenschild jag fick hem för ca 2 veckor sedan. Kan man köpa lösa sådana mjuka, istället för dom fyrkantiga skitarna. Visserligen går det väl att sy själv, men tid är pengar :angel: :pirate: :grumpy: ;)

Bilder på kuddarna + den andra skiten
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
att köpa lösa sådana. Till den nya windern jag fick idag så är mina handleder för små. Det som satt som original är den svarta, den gråa varianten var på Rothenschild jag fick hem för ca 2 veckor sedan. Kan man köpa lösa sådana mjuka, istället för dom fyrkantiga skitarna. Visserligen går det väl att sy själv, men tid är pengar :angel: :pirate: :grumpy: ;)

Bilder på kuddarna + den andra skiten





Lägger in en bild på Windern!



Italic numerals.JPG
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
att köpa lösa sådana. Till den nya windern jag fick idag så är mina handleder för små. Det som satt som original är den svarta, den gråa varianten var på Rothenschild jag fick hem för ca 2 veckor sedan. Kan man köpa lösa sådana mjuka, istället för dom fyrkantiga skitarna. Visserligen går det väl att sy själv, men tid är pengar :angel: :pirate: :grumpy: ;)

Bilder på kuddarna + den andra skiten




Är det ingen som vet var man kan få tag på sådana kuddar som är på bild?!
 
Topp