Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga om Omega 70-tal

Diskussion i 'Vintage' startad av Spindel, 8 januari 2014.

1. Spindel
    Trådstartare

Spindel Biskop

Sprang över denna på ebay: http://www.ebay.com/itm/Vintage-197...829099276?pt=Wristwatches&hash=item5403171d0c

Min första fråga är; är den äkta (har inte så mycket koll på vintage ur)?

Andra frågan är vad kan man tänka sig att det är värt att pröjsa för den? Just nu när denna tråd skrivs ligger den på 560 kr. Jag har sett att skicket på armbandet är "välanvänt" men det går att byta mot ett skinn.

2. fc2

fc2 Borgare

Ocharmig Omega (tidig 80-tal?) som mycket väl kan vara äkta. Inte hört sådär jättemycket gott om cal. 1012 dock.

Bara googla 166.0202 och förkovra dig.

Icaras, Aurum och Spindel gillar detta.
  3. Spindel
    Trådstartare

Spindel Biskop

Tackar för hjälpen :)

Av någon anledning gillade jag den där och jag gillar inte ens guld :p

Men jag tolkar svaret som att man iaf kan utgå från att den troligen är äkta.