Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga om Schweizisk gråhandlare

Diskussion i 'Diskussion' startad av Goenos, 7 december 2015.

1. Goenos
    Trådstartare

Goenos Torpare

Hej,
    Ny medlem på forumet och passar på att introducera mig med en fråga: någon som känner till eller gjort affärer med Schweiziska "Gold Business Time"? De har en hel del fina klockor till försäljning på Chrono24 till riktigt bra priser. Varit i kontakt med dem om en Patek och av korrespondensen att döma så verkar de seriösa. Hade dock inte modellen jag söker i lager, men kunde ta hem den mot en förskottsbetalning på 15 %. Blir ju en hel del pengar det med så vill kolla upp dem ordentligt innan det kan bli aktuellt att överväga en sån transaktion. De är sk Trusted Seller sen 2005 på C24, men vad det är värt i praktiken har jag svårt att bedöma.

Tacksam för alla tankar och tips!

2. MJ24

MJ24 Friends of KS

Hej och välkommen till Klocksnack!
    Har inte handlat av den säljare du frågar efter, men om du tittar under sektionen Good/Bad guys finns en tråd med samlade omdömen om handlare som verkar på C24.
    Använd sökfunktionen och sök efter C24.
    Lycka till!

Goenos gillar detta.
  3. mruhr

mruhr Borgare

Från:
    Storstan
    Glöm inte att du åker på tull och moms

Goenos och Flow gillar detta.
  4. Tärnan

Tärnan Stadsbo

Kan löna sig att ta flyget över dagen fram o tillbaka o sätta klockan på armen.

Mårtenssons ur Brookfield