Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga om Tag Heuer 1000 kristall...

Diskussion i 'Diskussion' startad av 911flyer, 29 januari 2015.

1. 911flyer
    Trådstartare

911flyer Bonde

Har nyligen införskaffat en Tag Heuer 1000: 984.013 (Wolf of Wall Street) Klockan är i ganska använt skick, men också därför jag köpte den. Kristallen behöver bytas och jag undrar om detta nu är samma kristall som på övriga klockor i samma familj EX:

980.013B
    980.020N
    980.029B
    980.020L
    980.020M
    980.029L

Eller? Hittar ingen kristall för klockan när jag söker efter det på Google. Please help... :)

Tack!

2. wayne

wayne Friends of KS

Kolla med Skövde urteknik, 0500-48 25 60.

3. 911flyer
    Trådstartare

911flyer Bonde

Talade med Lars Palm, grymt trevlig och kunnig men dock inte om kristallen... :(

4. Rholm

Rholm Friends of KS

Kolla på On the dash, där finns ALL kunskap om Heuer......

Känns som det dom inte vet finns inte.... ;)

911flyer gillar detta.
  5. Weberg

Weberg Stadsbo

Från:
    Inte från Stockholm.
    Hej, nya reservdelar kan du nog glömma, men aftermarket finns det en del. Kolla med säljaren wholesaleoutlet990 på Ebay. De har ofta ganska mkt till Heuer. Och grattis till en schysst dinka!

911flyer gillar detta.
  6. 911flyer
    Trådstartare

911flyer Bonde

Tack... Jag tror det kommer lösa sig. Asså, den är bara för snygg. :) saffirglas skulle vara underbart om det gick att få tag på. Original är mineralglas...vad tänkte de på? [emoji50]

PR1973 gillar detta.
  7. 911flyer
    Trådstartare

911flyer Bonde

Har nu chansat på en ny kristall för klockan... Vi får se om den passar. Underligt att det finns så lite info om dessa klockor. [emoji19]

Mårtenssons ur Brookfield