• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

deddas

Rolex
@Kotten
image.jpg

Är du säker på ommålning?
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Känns som att man måste vara ganska säker på sin sak om man ska påstå att något är ommålat då det smutsar ned annonsen rejält. Åtminstone ha en ödmjuk attityd till det om man är osäker. @Kotten
Var för snabb helt enkelt. Gravyren, glaset, att ägaren sa att tavlan var bytt tillsammans med att tavlan verkar vara ytterst ovanlig gjorde att jag misstänkte ommålad! Men som sagt jag får rekaputulera och be om ursäkt @deddas
 

Athan

Breitling
Om du går in på din annons, sen väljer ämnesverktyg och sen ändra ämne så borde det gå tror jag. :)
Edit: Eller nej. Det går nog inte alls förresten. Däremot kan du dra tillbaka den och sen slänga upp en ny i rätt.
Okey, ska testa. Hur drar man tillbaka annonsen? Det verkar inte finnas där jag tycker det är logiskt att leta.. :)
 

Brunleif

Panerai
@hitrandrei lite intresserad av att veta hur du kom fram till prissättningen på speedtimern?
8500kr för en klocka med servicebehov, allmänt lite taskigt skick.
Nog för att den inte verkar vara supervanlig, men det här tror jag är iaf som minst är 4500kr för mycket mot marknadspris!
 
hehehe oops ok ska sänka den har ju ingen aning hur mkt dem kostar: Har skaffat mig en japansk sambo och hennes bror bor nära en klock affär i tokyo A Tokyo Story.

Såg en sån på ebay för 12000kr i ett taskigt skick, vet inte så mycket om seikos har för lite tid att studera. Äslskar att samla på dem bara.
 

Greven

Audemars
Bra instruktion!

En allmän uppmaning till alla som sålt sin klocka (eller OT-produkt) att faktiskt avsluta annonsen. Detta gäller även de som ändrat ämne till OHPF men sedan inte ändrar till Avslutad. Vän av ordning anser att antingen är annonsen aktiv, eller avslutad (bortsett från den korta period som pengarna förs över mellan köpare och säljare).

Jag har talat.
 

Brunleif

Panerai
hehehe oops ok ska sänka den har ju ingen aning hur mkt dem kostar: Har skaffat mig en japansk sambo och hennes bror bor nära en klock affär i tokyo A Tokyo Story
Okej :S
Tror det här kan utgöra lite problem i en affär för dig.
Du säger dig inte ha en aning om vad den är värd, så om jag bjuder dig 1000kr för den känns det ok?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp