• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

aljung

Panerai
2-Faktor
76100 ska inte ha mercedes-visare vilket jag tycker framgår i annonsen. Rätt vanligt att man bytte visare på dessa. Vet inte hur det är med tavlan

Tror att tavlan ska ha texten "T-Swiss-T" Kollade på bilder på min gamla, som hade denna text och på lite referensbilder från bl.a Tudor Collector och FratelloWatches.

Mycket trevlig klocka hur som helst :)
 

poormans

Rolex
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16030-komplett-service.70078/
@Patrik.L
Komplett service, jo men 2,5 år sedan? Hade förstått om den var nyservad, men nu är det ju halvvägs till nästa service är det ju inget som höjer värdet på klockan direkt..



För min del är det alltid mer intressant att den har en servicehistorik än att räkna dagar till nästa service

vilken för mig inträffar när urmakaren rekomenderar det och inte på 5 års dagen
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
@najkksorn, en bump om dagen!
upload_2017-3-29_19-55-21.png
 

marw

Panerai
2-Faktor
IMG_2296.PNG

@toml997 dels bryter din annons mot reglerna och dels är den fattig på info. Har du hängt här sedan 2015 borde du kunna få till bättre.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Är det inte den tredje Omega CK 2998 som är ute till försäljning nu?
Har alla ägare gått ihop och bestämt sig för att det är dags att sälja av dem nu?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp