• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Jag har ju inte funnit någon än och följt reglerna med en bump/dag. Så vad är problemet? :)

Egentligen finns det inget problem. Men frågan är varför du inte köpt någon på mellandagsrean. NK hade en Barbour på 50%, sattes säkert ned till 70% nu i slutet... Det borde vara bättre pris än andrahandsvärde här?
 

Djstrahl

Omega
Egentligen finns det inget problem. Men frågan är varför du inte köpt någon på mellandagsrean. NK hade en Barbour på 50%, sattes säkert ned till 70% nu i slutet... Det borde vara bättre pris än andrahandsvärde här?
De är ju helt korrekt, men bor inte i Stockholm eller gbg så kan inte handla på Nk och mina lokala butiker har inte haft någon rea på just väskor. Kan ju självklart handla på nätet också, men medans jag letar har jag en annons liggandes här om någon skulle ha en.
 

tossefar

Cartier
De är ju helt korrekt, men bor inte i Stockholm eller gbg så kan inte handla på Nk och mina lokala butiker har inte haft någon rea på just väskor. Kan ju självklart handla på nätet också, men medans jag letar har jag en annons liggandes här om någon skulle ha en.
Det står dig förstås fritt att göra som du vill så länge du följer reglerna. Men hade det inte varit smidigare vid det här laget att bara beställa något nytt?
 
  • Like
Reactions: cab

Djstrahl

Omega
Det står dig förstås fritt att göra som du vill så länge du följer reglerna. Men hade det inte varit smidigare vid det här laget att bara beställa något nytt?
Det är möjligt, men jag tror att mitt bumpande av annonsen stör er mycket mer än det stör mig. Kräver inte så mycket energi av mig när jag ändå är inloggad och läser andra trådar att bara bump min annons och hoppas på det bästa. :) Hoppas ni får en bra dag och inte stör er för mycket på mitt bumpande i fortsättningen.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Jag har ju inte funnit någon än och följt reglerna med en bump/dag. Så vad är problemet? :)
Problemet är väl om alla skulle bumpa sönder sina köpesanonnser när man borde inse att ingen har en att sälja så skulle K&S vara ganska värdelöst. Finns ju en anledning att det är uppdelat på klockavdelningen. Bumpa på du, snart hittar någon en väska under sängen...
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Högst oskön annons för att vara på KS.
Dessa biljetter kostade alltså ca 1500:- face value.
Avskyr verkligen "svartabörshandel"
https://klocksnack.se/threads/uefa-cup-final-biljetter-2st-kategori-1.72921/
@Tre333
Jag försökte knipa biljetter via UEFA. Kostade 150 EUR för bästa platserna. Hade ingen lycka i lottningen så blev utan. Jag blev tvungen att ange passnr för mig och vänner jag tänkt köpa till. Det stod också att de var "non transferable". Men kanske funkar ändå. Hutlöst hursom.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Given ignore på såna personer
Skärmavbild 2017-05-10 kl. 18.29.43.png
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Det sa de under EM i Frankrike också. Var inga kontroller på vem som stod på biljetten öht.
 
Topp