• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor om PO-auktionen?

Helmeroni

Omega
2-Faktor
Inga frågor bara lite glatt kladd! Ber om ursäkt för kladdet. Men nog måste en pöjk få deklarera min kärlek! Har ända sedan jag registrerade mig här fallit djupare i min förälskelse till både klockor och det här forumet.

Den trevliga, familjära tonen som finns här är alldeles underbar. Visst förekommer det gnabb, men det gör det väl i alla familjer? Att vi kan hålla en sådan här auktion och att det känns helt i linje med vad klocksnack står för känns säger väl allt.

Tack alla ni som ordnat med det här och ordnar med forumet i största allmänhet. Tack alla ni som postar och gör det till vad det är.

Jag älskar klocksnack, Skandinaviens bästa forum och jag tror fan att jag älskar er alla lite också!
 
C

China

Guest
Trevligt initiativ av den som donerat klockan, och ännu trevligare att den generösa mentalitet som råder på Klocksnack frodas. Varje gång jag ser en auktion eller försäljning till förmån för välgörande ändamål, oavsett värdet, så glädjer jag mig. De flesta av oss är när allt kommer omkring privilegierade, och varje krona gör en skillnad för människor i behov av stöd. En trevlig anda, för att inte säga tradition, som utvecklats på Klocksnack.

Tack till både donatorn och budgivare, för att inte tala om andra generösa Klocksnackare som bidragit på olika sätt.:)
 

emilarne

Cartier
Gör det något om man kollar med sin kompiskrets om någon vill lägga ett bud? Tänker att det viktigaste är att vi säljer den för så högt pris som möjligt.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gör det något om man kollar med sin kompiskrets om någon vill lägga ett bud? Tänker att det viktigaste är att vi säljer den för så högt pris som möjligt.


Inga problem alls. Budgivning kan ske som ombud åt någon annan eller av nyregistrerad medlem. Kom dock ihåg att bud är bindande och att om du eller någon annan budar för en väns räkning så ligger ansvaret för att fullfölja budet på medlemmen (även om det sker i egenskap av ombud). :)
 

emilarne

Cartier
Inga problem alls. Budgivning kan ske som ombud åt någon annan eller av nyregistrerad medlem. Kom dock ihåg att bud är bindande och att om du eller någon annan budar för en väns räkning så ligger ansvaret för att fullfölja budet på medlemmen (även om det sker i egenskap av ombud). :)

Ja men gott! Skulle jag agera ombud åt en bekant så tar jag givetvis ansvar för att denna lever upp till sitt ansvar, inga kruss! får se om vi inte kan trissa upp denna lite ;)
 

obiwan

Cartier
Härligt initiativ för en mycket god sak.
All heder åt donatorn, Haulotte som skänkt denna underbara klocka. Speciellt kul också att
dom valt Sveriges ledande klockforum Klocksnack som auktionsplats.

Nu hoppas jag att forummedlemmarna budar på i sann Klocksnack´s anda.
Tänk på att det är för en god sak så buda gärna det där lilla extra.

:) :nailbiting: :happyhappy: :) :nailbiting: :happyhappy: :) :nailbiting: :happyhappy: :) :nailbiting: :happyhappy: :) :nailbiting: :happyhappy:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lite nervigt…lugnet före stormen eller har klockan parkerat på ett, iofs bra, slutpris? ;)
 
Topp