• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Från Stockholm till Göteborg (Paketöppning)

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Tack Nicke L (Växjö) för en fin affär!

Välpaketerat paket anlände till Stockholm imorse, satt och uppdaterade posten.se regelbundet sedan 09 imorse :cool:

IMG_7679_zps818e4295.jpg


IMG_7680_zps9111894c.jpg


IMG_7681_zpsfb835911.jpg


IMG_7682_zpscd4f43ae.jpg


Någon kanske anar?

IMG_7683_zps71b564b8.jpg


Nu så...

IMG_7684_zpse1fa560b.jpg


IMG_7685_zpsec3063f5.jpg


Mums :)

IMG_7687_zpsae535a37.jpg


Avslutar med ett handledsskott!

IMG_7693_zpsb2b790cb.jpg


Klockan sitter som en smäck och är otroligt läcker att vila ögonen på. Meshet är lagomt tjockt men inte lika grovt som ett ploprof-mesh direkt. Men helt klart grövre än T.ex. Singulars mesh som många känner till.

Har även beställt ett Ocean racer gummi med tillhörande viklås, kanske blir en bra sommar detta! :cool:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! :) Jag är inte mycket för Breitling annars men Heritage-serien är trevlig.
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Re: Sv: Från Stockholm till Göteborg (Paketöppning)

Ekmikael skrev:
Grattis! :) Jag är inte mycket för Breitling annars men Heritage-serien är trevlig.
Håller med. Inte mycket för breitling, men denna var riktigt fräsig!
 

Ricrob

Patek
Vafan, måste du härmas med Global-pack-kniven!? ;) Grattis till en skön blivande klassiker, riktigt trevlig!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Stort grattis! Riktigt jävla sugen på en sån här. Har typ bestämt mig för en svart/svart 42:a precis som din, men velar lite mellan andra alternativ fortfarande(tyvärr..).

Meshet är grymt!
 
Topp