• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fram med skruvmejseln, spara pengar

JesperO

Rolex
helt fantastiskt att se sådant kunnande in action....
gillar sista videon: "put everything in a container cos this crap is so small..." :)
 

Marhoi

Friends of KS
Jag motsätter mig rubriken.
"Fram med skruvmejseln, bli fattig som en kyrkråtta då det inte kan gå annat än åt helvete" är en mer korrekt sådan.
 

Glenn3

Breitling
2-Faktor
Senaste jag fick för mig att gör en självservice på min 16610 var då jag skulle ta av bezelen och göra rent under. Var också lite nyfiken på ifall jag kunde få av den och hur det såg ut under.
Hur som helst så fick jag inte tillbaka inlägget riktigt och när jag skulle ta av bezelen igen så fick jag med mig hela glaset. Efter ett par F*N och F***J*VEL var det bara att kila bort till Bergströms och lämna in den! Men nu är äntligen min älskade tillbaka på handleden.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Fan va coolt! Hur kan någon överhuvudtaget överväga en Quartz framför en automatare? Helt fantastiskt att se detta underverk:D


Varför kom man inte på att man skulle bli urmakare innan alla högskolestudier för!?:p
 

Florre

Omega
2-Faktor
Får nästan lite panik av att se den där filmen, vilket pill! Man vet ju själv när man var 15 år och höll på mecka med moppar, det blev alltid några skruvar över när man var klar. :D
 
Topp