• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stigande eller fallande? Vad föredrar ni?

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hej,
Jag har en massa annat att stå i för tillfället så jag har inte varit särskilt aktiv vare sig här eller på landsortsforumet under den senaste månaden. Håller på att utforska de personliga inställningsmöjligheterna och därav min fråga. Sorterar ni inläggen i trådarna stigande eller fallande i datumordning? Båda alternativen verkar ha sina fördelar.

Trevlig söndag
JoberMan
 

plattfot

Rolex
JoberMan skrev:
Hej,
Jag har en massa annat att stå i för tillfället så jag har inte varit särskilt aktiv vare sig här eller på landsortsforumet under den senaste månaden. Håller på att utforska de personliga inställningsmöjligheterna och därav min fråga. Sorterar ni inläggen i trådarna stigande eller fallande i datumordning? Båda alternativen verkar ha sina fördelar.

Trevlig söndag
JoberMan


Jag kör med standardinställningen, helt enkelt för att jag vill läsa trådstarten innan jag läser svaren. Är det en tråd man läst tidigare men där det kommit fler svar kan man ju välja att bara kika på de nya.
 
Topp