• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Franken milsub i 08-trakten!

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Du får gärna förklara vari skojeriet ligger för mig som har noll koll på milsubs.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag vet ju inte vem som står bakom annonsen, men den personen har misslyckats kapitalt i valet av användarnamn på bukten. Googlar man på det isärskrivna namnet så får man inte fram särskilt upplyftande läsning...
 

POO

Panerai
Det är inte jag som hittat annonsen, den fanns på vrf, verket är förmodligen riktigt men thats it.
 

Andrew

Cartier

Bilagor

  • Skärmavbild 2013-03-19 kl. 13.21.06.png
    Skärmavbild 2013-03-19 kl. 13.21.06.png
    235.1 KB · Visningar: 708

morrism

Audemars
Konstigt ändå att han skyltar med sitt riktiga namn i allt han gör, bluffakturor och fake-klockor, är han bara dum eller är det ett påhittat namn?
 

meo_swe

Audemars
morrism skrev:
Konstigt ändå att han skyltar med sitt riktiga namn i allt han gör, bluffakturor och fake-klockor, är han bara dum eller är det ett påhittat namn?

Han verkar tillhöra det segment av människor jag gärna vill kalla "sinnessvaga individer".... Fan stryk ska sånna människor ha
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Det här är ju ett skolexempel på hur viktigt det är att "köpa säljaren".
Jisses vilken stjärna!
 

POO

Panerai
Snubben har ju uppenbarligen hyfsad koll på klockläget och vet att modellen är eftertraktad. Borde han inte inse att just därför är det ingen klocka för Svensson som vill blänka i baren och att en köpare förmodligen kommer ha ännu bättre koll? Han kan bara inte ha trott att någon skull betala marknadspris för en milsub rakt in på hans konto bara sådär.

Och eftersom folk helt saknar integritet är det fritt fram att snoka på facebook.
Både han och hans kompisar är stora, tatuerade, ser sura ut och bär ROO och som grädde på moset bor de i Thailand verkar det som, stereotyp much? :D :D :D
 

ErikGBG

Audemars
Det luktar folk i närhet av dopinghärvan som avslöjades i mars. 50 millar ungefär drag dom in. Roo, thailand, stureplan, tatueringar är gemensamma nämnare.
Kan dock ha helt fel, men mkt gemensamt.
 

paradis

Audemars
Om det inte hade funnits marknad ,så hade han aldrig lagt den till försäljning.Han hoppas kanske att någon med pengar ock ej klock kunskap ska tycka om den o köpa.Den siste dumbomen är inte född än,tyvärr.....Helt otroligt,med bild .........
 

max

Dancing Queen
Fick ett ganska roligt svar :)
Jag skrev att han borde upplysa om att det är en kopia så han slapp tråkigheter med köparen.

"Vad är det som är fake? Genuine tavla med vacker patina! Kan nog vara replacment hands, såfall! Kom inte med några hot för då anmäler jag dig!,"
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Han är en typiskt kriminell, jag är så glad att våra medlemmar kan förvisa ett svin där det förtjänar..
 

Josef B

Bestraffaren
Om allt stämmer, att han är en bedragare, så ska man ju outa honom som sådan och skriva hans namn i tråden så folk som googlar efter referens ser det. Gärna på engelska också :)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: Sv: Franken milsub i 08-trakten!

Rossi skrev:
Vilken scam han kör med den där Gabriel Friman.

Seriöst intryck den där Gabriel Friman gör efter en googling :shock:

Vore jag honom skulle jag byta namn och skaffa helskägg...
 
Topp