• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frans....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Är det nån mer än jag dom har problem med vassa kronor som fransar sönder skjortorna vid armens slut..... Måste bero på att jag kör klockan på höger hand...... alla mina skjortor har battle scars.....

BSqCF2S.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Är det nån mer än jag dom har problem med vassa kronor som fransar sönder skjortorna vid armens slut..... Måste bero på att jag kör klockan på höger hand...... alla mina skjortor har battle scars.....


inte med kronor, men hade en NOS vintage SM300 som jag inte kunde ha till skjorta för vridringen åt upp manschetterna... :(
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Kör på vänstern så är det inget problem. Ännu värre med Bezels/vridringar. Jag har iofs alltid manschettknappen öppen så då brukar det inte vara något problem.

Härlig klocka förresten...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Är du inte vänsterhänt så kanske herrn bör fundera på att sätta klockan på andra armen i stället.

Men å andra sidan, den klockan är ju värd några skjortor per år...
 

Bawkins

Cartier
I detta fall känns skjortproblemet som något väldigt sekundärt.. Helt underbar klocka!! :woot: Hade köpt en helt ny garderob som var anpassad efter den klockan..
 
Topp