• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag den 13e

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Kör ett nytt band med det nya ubåtsspännet :)

f7WYpny.jpg

0zw03Nn.jpg


Trevlig helg //Peter
 

Alpha

Omega
Fan va tidigt vi ksare går upp.. Halva gänget sitter redan på jobbet och funderar på hur man ska speeda upp dagen till VM eller hur?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
YES! Äntligen Fredag! Längtar som faen till kvällen då Spanien möter Holland i fotbolls VM!



Ha en bra dag mina vänner!

Fy helvet vad snygg den blev. Vad gör du med klockorna egentligen? För någon månad sedan så skulle jag säga att grå tavla på YM eller ingen. Tyckte blå vad så där. O du byter bort länken! Men det blir så jävla grymt!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy helvet vad snygg den blev. Vad gör du med klockorna egentligen? För någon månad sedan så skulle jag säga att grå tavla på YM eller ingen. Tyckte blå vad så där. O du byter bort länken! Men det blir så jävla grymt!


Tackar! Jag har alltid varit förtjust i YM, men när den kom med den blåa tavlan så blev det en helt ny klocka. Jag blev frälst skulle man kunna säga, och det var inget att tveka på när ROB-1832 erbjöd sig att byta, tack som bara tusan för det Rob. Sen är det kul att bryta mönster , i detta fall då blev det lyckat, jag provade på min 16613 men resultatet var inte lika lyckat som på YM.

 
Topp