• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag idag igen!

BME

Cartier
Grymt nöjd med Hirsch bandet med "curved ends" tycker det adderar en dimension till en redan underbar dinka!
null_zps53b46900.jpg
 

Danielle

Panerai
Varit vaken sen före klockan sex... Rhodos låter skönt. Hade du inte rosa band till den där också? Eller var det på Rolexen? Tycker den är bra så som du visar den (tryckte på gilla), men nog finns det snyggare klockor... :rolleyes::p:D

Höstfrukterna börjar mogna här:

AppleAndBlack16570_01.jpg

mvh A

Har ett rosa Nato, men det passar mycket bättre på min DJ än på denna.
Håller med dig till fullo om att det finns snyggare klockor än den här ;)
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Fredag och sol, innebär jag nyttjar hemmakontoret.

Byter jag till framkameran på mobilen ser det ut såhär i samma ögonblick

null_zps80e2ccf5.jpg


...lite som en sån anonymiserad TV4-intervju med förställd röst...

(bekymrad programledare, med huvet på sné)
-men... hur kom det sig egentligen att du började punda klockor?

(släpig elektronisk röst)
-mjoo, alla... var så trevliga... o hjälpsamma, det var så enkelt liksom... ja, sen gick det rätt fort... :D
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Får bli sju tidzoner idag.. Skämt åsido så har jag svårt att bestämma mig. Det vankas förlossning idag, så jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara borta.. Casion kan ju faktiskt komma till användning på riktigt idag.. Men å andra sidan är ju orisen ganska tålig den också. Dessutom har orisen redan provlegat i babynestet :)
6e8are2u.jpg
u6uvu2ym.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Får bli sju tidzoner idag.. Skämt åsido så har jag svårt att bestämma mig. Det vankas förlossning idag, så jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara borta.. Casion kan ju faktiskt komma till användning på riktigt idag.. Men å andra sidan är ju orisen ganska tålig den också. Dessutom har orisen redan provlegat i babynestet :)

Stort lycka till med förlossningen! Själv bar jag Tudor chrono när vår andra dotter föddes för drygt tre veckor sen. Bra att kunna tajma värkarna :)
 

Jens

Greedo
Får bli sju tidzoner idag.. Skämt åsido så har jag svårt att bestämma mig. Det vankas förlossning idag, så jag vet ju inte hur länge jag kommer att vara borta.. Casion kan ju faktiskt komma till användning på riktigt idag.. Men å andra sidan är ju orisen ganska tålig den också. Dessutom har orisen redan provlegat i babynestet :)

Ett stort lycka till!
 
Topp