• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag idag va?

EDIT: Sorry, felpost!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    127.9 KB · Visningar: 100

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu ligger du risigt till min vän!! Du bör läsa på de heliga fredagstrådsreglerna!! Ända chansen du kommer undan med detta är ifall du gick och la dig efter Bollibompa och nu gått upp för att gå till jobbet. Jag kräver att du publicerar en ny bild jävligt snart med dig och klockan PÅ JOBBET!!!!!!!!
 
Nu ligger du risigt till min vän!! Du bör läsa på de heliga fredagstrådsreglerna!! Ända chansen du kommer undan med detta är ifall du gick och la dig efter Bollibompa och nu gått upp för att gå till jobbet. Jag kräver att du publicerar en ny bild jävligt snart med dig och klockan PÅ JOBBET!!!!!!!!

Hade ingen aning! Insåg att det var fredag och var bara riktigt ivrig! Lovar att återkomma under dagen.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Och jag som hela tiden har undrat hur jäkla tidigt folk är på jobbet en fredagmorgon :D
 
Efter lite fundering så sov jag faktiskt en stund innan och gick nyss upp för att plugga inför min ekonomitenta. Så helt fel ute var jag väl ändå inte enligt förklaringen ovan, men jag läser gärna på om fredagstrådreglerna om någon kan hjälpa mig med en länk :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Efter lite fundering så sov jag faktiskt en stund innan och gick nyss upp för att plugga inför min ekonomitenta. Så helt fel ute var jag väl ändå inte enligt förklaringen ovan, men jag läser gärna på om fredagstrådreglerna om någon kan hjälpa mig med en länk :)
Jaså du, vad har du för tenta på g? Reglerna är väl att man först får posta efter en god natts sömn/när man går upp för att jobba. Kan jag tänka mig efter tidigare kommentarer ;)
 
Jaså du, vad har du för tenta på g? Reglerna är väl att man först får posta efter en god natts sömn/när man går upp för att jobba. Kan jag tänka mig efter tidigare kommentarer ;)

Tunga ämnen! ;)
image.jpg


Men hade gärna sett lite fler klockbilder nu när tråden ändå är igång. Det måste väl vara nån som är tillräckligt utvilad enligt reglerna och har ett tidigt skift? :)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Detta är det bästa förslaget som har kommit upp ang. ''Fredagstråden'' ;)
Hmm. Vad sägs om att det är fritt fram att starta Fredagstråden EFTER att man har sett Steffo Törnqvist i Nyhetsmorgon, och dessutom kan bevisa detta genom att redogöra för vilken klocka han bär för dagen.


Annars så har vi väl haft en oskriven regel här på forumet att man måste ha sovit och vara på väg till jobbet/skolan innan man startar Fredagstråden, tidigast 04:00.
 
Topp