• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag igen!

jabla

Sarlacc
Nu har det varit fredag i en hel timme och ingen tråd så jag startar en.
Visst kan man basta med sin rolex även om inlägget verkar blekna lite i värmen :)

GMTbastu.jpg


Den här får sitta på även när jag vaknat igen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är ingen tävling.. Fredagstråden är MIN!! Ni andra som startar en kommer att få ett straff!! Särskillt om man håller sig vaken långt över sängdags och vrångpostar en fredagstråd på pin kiv, för jag är Heeelt säker på att detta är för att jävlas med mig personligen...
Jag kommer att vidtaga åtgärder!!!!
3912DAD6-4D01-47ED-B7BE-D68FBC8F6B96-913-00000095252D3082_zpsca63caa2.jpg

"Limiterad Omega" på er era jävlar!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nu har det varit fredag i en hel timme och ingen tråd så jag startar en.
Visst kan man basta med sin rolex även om inlägget verkar blekna lite i värmen :)

GMTbastu.jpg


Haha...att klockan klarar av det, det köper jag alla dagar i veckan för vi snackar ju ändå om ROLEX! Men att mobiler gillar bastu det trodde jag inte om dom :nailbiting:
 

M021

Rolex
2-Faktor

För faen! Slutat snusa sen ca 1 månad tillbaka, nästan så att jag skulle ge min bratte för en fredagsmorgonsnus, gärna lös dock så man vaknar till på riktigt. Känna den där nickokicken efter en månads uppehåll.. Hur det bränner till i läppen.. Nåväl, vad är en snus på morgonen.. Enough OT..!
 
Topp