• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag, upp och hoppa

Apansson

Torpare
Känns självklart.
image.jpg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
God morgon , morgonstund har guld i mun (bokstavligt talat för dig, typ)


Vem fan har kommit på det ordspråket? tycker "Morgonstund har grus i ögonen och fötter tunga som bly" passar bättre! :)

Denna dagen skulle man aldrig gått till jobbet, allting har gått emot en!

Har ingen färsk bild så slänger upp en från förra helgen, tror det blir något liknande idag för att glömma dagens motgångar!
gbWRQv2.jpg
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Fredag och i dag fyller jag år. Fan vad tiden går fort.

Jag befinner mig i Idrefjäll hos min käre farfar och i morgon blir det förhoppningsvis öringfiske, om nu inte vädret stökar till det vill säga.

Min födelsedagspresent blev inhandlad lite i förskott, men här är den.

Trevlig helg! :)

mmjGAVH.jpg
Jag skiter i den fantastiska klockan. Öringsfisket är jag avis på... Skulle ha varit i härliga Härjedalen denna helg men skit händer och här ligger jag i soffan och drömmer om bättre tider
6yjuhy3u.jpg
 

jabla

Sarlacc
Stort gilla till er alla som deltagit i veckans fredagstråd!
Har varit ute på mc- tur med dålig uppkoppling så jag pallar inte att klicka gilla 164 gånger halv tolv på kvällen. :)
 

jabla

Sarlacc
Fredag och i dag fyller jag år. Fan vad tiden går fort.

Jag befinner mig i Idrefjäll hos min käre farfar och i morgon blir det förhoppningsvis öringfiske, om nu inte vädret stökar till det vill säga.

Min födelsedagspresent blev inhandlad lite i förskott, men här är den.

Trevlig helg! :)

mmjGAVH.jpg
Surt att få en citron i födelsedagspresent men det är en fin klocka du har ;)
Grattis!
 
Topp