• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag!

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
ybypude8.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Martin... Njae är svaret på din fråga! Tidpunkten är helt ok att starta tråden på men avsaknaden av ljus gör att jag tror att du bara varit upp och "gammelmanspinkat" för att sen tryna in igen! Gör om gör rätt, nästa gång ska "allt ljus va på dig" för att knycka några ord från Bo Kaspers eller för er yngre som inte vet vilka de är.. Agnes...
Men du ska nog passa dig för RicRob i fortsättningen...
Till alla som tjatar om att jag ska vakna bla.bla bla. HÅLL KÄFTEN!!! Jag har "sleep in friday" de få fredagar jag har möjlighet att vakna upp bredvid min ömma hustru, så det så!! Och det är bara ett uttryck, hon är inte öm av ngn annan anledning era snuskiga jävlar!
Oj, kanske ska posta en bild också, inte bara svamla;-)
Trevlig helg mina herrar och damer!
DFD2D9F6-50FE-4FDF-AA36-C8630FA1830C-453-000000BF6AB6EC6E_zps8d03ad1b.jpg
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Martin... Njae är svaret på din fråga! Tidpunkten är helt ok att starta tråden på men avsaknaden av ljus gör att jag tror att du bara varit upp och "gammelmanspinkat" för att sen tryna in igen! Gör om gör rätt, nästa gång ska "allt ljus va på dig" för att knycka några ord från Bo Kaspers eller för er yngre som inte vet vilka de är.. Agnes...
Men du ska nog passa dig för RicRob i fortsättningen...
Till alla som tjatar om att jag ska vakna bla.bla bla. HÅLL KÄFTEN!!! Jag har "sleep in friday" de få fredagar jag har möjlighet att vakna upp bredvid min ömma hustru, så det så!! Och det är bara ett uttryck, hon är inte öm av ngn annan anledning era snuskiga jävlar!
Oj, kanske ska posta en bild också, inte bara svamla;-)
Trevlig helg mina herrar och damer!




Jag var uppe med tuppen, valet att spendera en natt på Vänersborgs stadshotell eller gå upp tidigt var inte svårt!
 
Topp