• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag.

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg


För att Omen skulle ha råd med sin platina förbarmade jag mig över en av hans stålisar. Gillarn. Somrig. Och vintrig. Kool.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
VAB denna fredag. Då har man tid att bläddra i senaste annonsbladet från franska Kronometry och dregla över helt överjävliga klockor. :greedy: :greedy: :hungry:

Släppte ett visitkort i en burk i deras affär i Cannes för några år sedan, så detta blad dyker upp några gånger om året. Men i ärlighetens namn tillhör jag knappast målgruppen. :rolleyes: Men det är kul att få ändå.

WP_20150109_003.jpg


WP_20150109_001.jpg


WP_20150109_002.jpg
 

Ricrob

Patek
Vilken klock-fredag jag har haft! Köpt/hämtat/lämnat 16710 åt en vän, visat/sålt/snart levererat 118238 åt en annan vän och i samma veva besiktigat och godkänt inbytesklocka i form av 116334. Och själv sitter jag nöjd som en fet borgare med min 116713.. Rrrrroooleeex!

image.jpg
 
Topp