• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag!! :)

Danielle

Panerai
Vad bär ni? :)

GgRYD4p.jpg
 

PierreS

Cartier
Regntunga moln på himlen :(

sydyqy5e.jpg


Vattentät beater på armen :D

Hoppas det spricker upp till lunch då jag ska plocka upp en ny, somrigare "vän"....
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fredag och på väg till Helsingfors på 48 timmar, så då får denna klassiker hänga med på armen!

 

Asplund

Patek
2-Faktor
Det var min första tanke men vet inte nu, men varför klocka på gymmet? Den är ju bara ivägen?

Jag håller med dig, den är bara ivägen.. skulle själv aldrig bära klocka på gymmet!

Dock så har jag en bekant som har sin Sub på sig dygnet runt, året runt.. han är för övrigt inte ett dugg intreserad av klockor utan fick den av sin pappa i present för massa år sen. Han har inte på sig den på gymmet för att visa någon att han har "en fin klocka" så jag menar.. det kanske inte behöver vara "show off"
 

steevel

Breitling
Vetefan vad jag tycker om klockan på gymmet. Känns sjukt show off! Du kanske har någon bra anledning som får mig vidga mina vyer? :woot:

1-2 min vila mellan set beroende på muskelgrupp, ingen synlig klocka från stora delar av gymmet. Har faktiskt aldrig reflekterat över att det skulle kunna tolkas som "show off", det är bara en klocka och jag tvivlar på att någon på gymmet (mest kids) ser skillnad på en Rolex och något för 500 SEK :)

Dessutom är det ett obemannat gym och de "säkerhetsskåp" som finns att lägga värdesaker går att bryta upp utan hjälp från verktyg. Alternativet antar jag skulle vara att slänga ner den i fickan men det tycker jag vore konstigt då armen är skapt för att bära upp ett ur!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag håller med dig, den är bara ivägen.. skulle själv aldrig bära klocka på gymmet!

Dock så har jag en bekant som har sin Sub på sig dygnet runt, året runt.. han är för övrigt inte ett dugg intreserad av klockor utan fick den av sin pappa i present för massa år sen. Han har inte på sig den på gymmet för att visa någon att han har "en fin klocka" så jag menar.. det kanske inte behöver vara "show off"


Nej absolut inte! Desto mer jag tänker på det, desto mer blir jag övertygad att de klockorna jag sett på gymmet är ändå bara typ Daniel Wellington, Armani och CK, men då bor jag ju i Örebro med...

1-2 min vila mellan set beroende på muskelgrupp, ingen synlig klocka från stora delar av gymmet. Har faktiskt aldrig reflekterat över att det skulle kunna tolkas som "show off", det är bara en klocka och jag tvivlar på att någon på gymmet (mest kids) ser skillnad på en Rolex och något för 500 SEK :)

Dessutom är det ett obemannat gym och de "säkerhetsskåp" som finns att lägga värdesaker går att bryta upp utan hjälp från verktyg. Alternativet antar jag skulle vara att slänga ner den i fickan men det tycker jag vore konstigt då armen är skapt för att bära upp ett ur!

Jag startar en ny tråd, synd att skriva så mycket diskussion i en bildtråd! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vetefan vad jag tycker om klockan på gymmet. Känns sjukt show off! Du kanske har någon bra anledning som får mig vidga mina vyer? :woot:

En bra anledning är att slippa få den stulen ur gymskåpet. -Edit: Vilket jag ser redan skrivits.

Här är dagens i all fall. 6309 på väg till jobbet för sista gången på några veckor.
xPFWZje.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
3 h kvar till semestern! Kör på DJ och städar upp lite på kontoret... trevlig sommar på er!
 
Topp