• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredags klockan, fan börjar du bli morgon trött RicVin?!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Helvete!!! Här är man som ni ser vaken precis efter midnatt för att vara först :-( Det gick ju åt helvete då jag befinner mig i en annan tidszon. Hemskt ledsen..Hoppas jag hinner hem till festen imorrn. Tveksam dock..
Pannan och jag skickar en hälsning från Trondheim...
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Helvete!!! Här är man som ni ser vaken precis efter midnatt för att vara först :-( Det gick ju åt helvete då jag befinner mig i en annan tidszon. Hemskt ledsen..Hoppas jag hinner hem till festen imorrn. Tveksam dock..
Pannan och jag skickar en hälsning från Trondheim...
GRYM panna!!!! (vill ha)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Vafan, jag har ingen klocka på mig. Ber att få återkomma...

Det ordnade ju upp sig såklart. Jag förstår att ni varit oroliga.
2013-10-11%2012.33.40.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helvete!!! Här är man som ni ser vaken precis efter midnatt för att vara först :-( Det gick ju åt helvete då jag befinner mig i en annan tidszon. Hemskt ledsen..Hoppas jag hinner hem till festen imorrn. Tveksam dock..
Pannan och jag skickar en hälsning från Trondheim...



Haha...klart vi syns där, släpp allt du har bara och se till och släpa dig till KS Festen klockbroder :D:cigar:



Grym panna buy the way!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Benägen att hålla med! Gillar att det är en 009:a i botten och inte en 007:a, den gråblå tavlan blir perfekt mot allt stål. En genial mod i all sin anspråkslöshet.

Då ska du veta att det är en 007a i botten men som fick ny tavla & chapter ring från en 009a och som kompletterades med nytt insert och visare. Hoppas jag inte förstörde det för dig nu :)
 
Topp