• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredags-shopping, här är min entré på Klocksnack!

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Hej allesammans!

Som relativt ny klockfantast så hittade jag hit till detta klockforum tack vare min brorson B1884

Efter en tids läsning här på Klocksnack så blir man, som så många säkert vet, inriktad emot ett visst klockmärke. Ett märke som jag alltid tyckt har fantastiska klockor med mycket kvalité och härlig historia, så mitt märkesval inför detta köp var egentligen ganska självklart redan ifrån början.

MEN, jag var inte ensam i släkten om att vilja ha en klocka ifrån denna tillverkaren, det visade sig att både min brorson ( B1884 ) och bror (inte medlem, ÄN ska väl tilläggas) var likna sugna som jag på en ny klocka!

Sagt och gjort så började vår jakt, som pågick i ett par veckor med att besöka AD i Göteborg för att leta upp modellerna som kändes bäst...

NU, några veckor senare så har vi bestämt oss och vi slog till, alla på en gång.

Nedan följer många bilder;

gqNVTQt.jpg


GzVGoNB.jpg


QXIeqTt.jpg


7hLbolf.jpg


3JzleMx.jpg



B1884 slog till på en: SUBMARINER 114060:
o5HYGhT.jpg


Min bror slog till på en: EXPLORER II 216570
hEDI3Nq.jpg


Jag slog till på en: GMT MASTER II 116710
8gJ4IfK.jpg


Blandade bilder
k6cNTyE.jpg


DifOSRy.jpg


QwcGUQ5.jpg


pyYRGaU.jpg


2m6Iv8V.jpg


Tack för titten!

Trevlig helg!
 

Bolio

Panerai
Måste lägga in en kommentar till, Donkii slår verkligen huvudet på spiken i sitt inlägg den här paket öppningen går till att bli en historisk dag på KS likt urinvånarens dunder tråd det här är så mäktigt och skål glömde jag i förra inlägget.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kunglig entré och lite av paketöppningarnas packetöppning-tråd!

Hoppas (och antar) att ni får en trevlig kväll å helg!

Grattis alla tre å välkommen till "the madness" som vi kallar Klocksnack.
 
Topp