• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsglädje!

The Pell

Cartier
Hade särskilt uppmanat säljaren att skicka till jobbet eftersom vi har boxadress med utkörning och jag därmed skulle ha den redan runt nio (pallar ju inte vänta till eftermiddagen)

När så posten kom så dök jag ner i blålådan som en iller och började rota. Ingen avi...

Rotade igenom igen, mer noggrant denna gång...fortfarande ingen avi...vad i helvete? Hanteringen av Värde är ju minutiös så det kan la fan inte vara på villovägar..?

Efter tredje genomletandet så gav jag upp och allt som stod mellan mig och en sjukskrivning var ett samtal till kundtjänst för att få det jävligaste av jävliga bekräftat.

Till min lycka så kunde de bekräfta att det låg på mitt Företagscenter och väntade.

Körde sedvanligt olagligt och fick kvitterat ut paketet. Hittade även den saknade avin liggandes där....("brevbäraren hann nog åka innan det var sorterat och inläst"....fyfan...)

Så till slut var fredagslyckan ett faktum trots allt!

7ava9epa.jpg


ryva7yze.jpg


Ett stycke 1601 från 63'

Så jävla fin, 50 år och still going strong.

Ha en underbar helg mina vänner!

/ Pelle
 
Topp