• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsklockan...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fortsätter med denna, tänk att man skulle gilla Guld & Stål så mycket :nailbiting:
gubbe8_zps2af3ecb8.jpg
 

hejo

Panerai
Det är oerhört svårt att fånga den blekta svarta bezelringens fantastiska charm på bild :(

Vet inte om det är höstens inverkan som gör att Pepsit förpassats långt ner i lådan och
om jag går på den nuvarande känslan så får nog Pepsit stanna där läääänge där , blekt svart regerar :happyhappy:

IMG_20131004_095447_zps9e123ebd.jpg


Ha en härlig helg alla!

/Henrik
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Det är oerhört svårt att fånga den blekta svarta bezelringens fantastiska charm på bild :(

Vet inte om det är höstens inverkan som gör att Pepsit förpassats långt ner i lådan och
om jag går på den nuvarande känslan så får nog Pepsit stanna där läääänge där , blekt svart regerar :happyhappy:


Ha en härlig helg alla!

/Henrik

Jag älskar din GMT. Ditt insert är perfekt blekt, grymt snyggt. 1675 måste ägas igen...
 
Topp