• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsträden - TGIF

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Vi börjar såhär... Ganska säker på att det inte kommer avslutas med denna..

DSC_0643.JPG


Va´ f-n?!? 3 fantastiska root-beer GMT bland de 5 första. Inget snack om vad som är KS klockan sommar´n 2014...

easy rider, wundlander & k0ltrasten - grymma klockor!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fina klockor boys...

Min vana trogen kör jag gammel-krono på fredagar!
Inte vilken fredag som helst; sista fredagen före semestern är det oxå! Mycket ska ske idag; avsluta div. projekt inför sommaren, avtacka en medarbetare som efter 29 år på samma företag går i pension, ha lite sommarfest med övrig personal & därefter hinna med en bröllopsdagsmiddag med frun... Fullt upp! ;)

bild-124.JPG


(FAAAAAN! Ser att jag glömt att ställa datumet... Åtgärdar omgående, men orkar inte lägga in en ny bild...)

Trevlig fredag allihop!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Lapp på luckan idag vid 17 nollnoll.... Bästa fredagen på året.

Allvarligt....är detta den 5:e eller 6:e GMT:n i halvguld i denna tråd.....helt klart dags att sälja.....snart spricker GMT TT bubblan....då vill man inte sitta på svarte Petter....

image.jpg
 
Topp