• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråd 23 nov

Aron

Omega
Aqua
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    304.7 KB · Visningar: 283

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kejsaren Titus i nya kläder, för att hedra dagensklocktråd ;) Stort tack Anders (AWstraps), för det superfina och perfekt passande bandet. Mycket värdigt den sköna patinan på denna underbara dinka. Blev precis som jag ville ha det och exakt som jag hade tänkt mig. BTW... F-n vad jag har saknat kupat plexi, sedan jag sålde min Certina Argonaut, men nu är jag hel igen ;)

20121123_193053.jpg

20121123_192858.jpg

20121123_195235.jpg

20121123_193059.jpg
 
theargonaut skrev:
Kejsaren Titus i nya kläder, för att hedra dagensklocktråd ;) Stort tack Anders (AWstraps), för det superfina och perfekt passande bandet. Mycket värdigt den sköna patinan på denna underbara dinka. Blev precis som jag ville ha det och exakt som jag hade tänkt mig. BTW... F-n vad jag har saknat kupat plexi, sedan jag sålde min Certina Argonaut, men nu är jag hel igen ;)

20121123_193053.jpg

20121123_192858.jpg

20121123_195235.jpg

20121123_193059.jpg
Oh snyggt!
 

Ricrob

Patek
Testar Ploppen på ett orange't tvådelat zulu.. Helt ok men det försvann ett halt kilo från handleden..
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    445.1 KB · Visningar: 265

Mykeys

Cartier
Bjuder på en klassisk 10 över 10 och önskar alla fortsatt god fredagskväll!
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1353707061.611295.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353707061.611295.jpg
    125.4 KB · Visningar: 251

Mykeys

Cartier
theargonaut skrev:
Kejsaren Titus i nya kläder, för att hedra dagensklocktråd ;) Stort tack Anders (AWstraps), för det superfina och perfekt passande bandet. Mycket värdigt den sköna patinan på denna underbara dinka. Blev precis som jag ville ha det och exakt som jag hade tänkt mig. BTW... F-n vad jag har saknat kupat plexi, sedan jag sålde min Certina Argonaut, men nu är jag hel igen ;)

20121123_193053.jpg

20121123_192858.jpg

20121123_195235.jpg

20121123_193059.jpg

Där har vi den efterlängtade wrist shoten! Skitsnyggt! Riktig liten fining det där. Njut den och säg till när det ska flippas :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mykeys skrev:
theargonaut skrev:
Kejsaren Titus i nya kläder, för att hedra dagensklocktråd ;) Stort tack Anders (AWstraps), för det superfina och perfekt passande bandet. Mycket värdigt den sköna patinan på denna underbara dinka. Blev precis som jag ville ha det och exakt som jag hade tänkt mig. BTW... F-n vad jag har saknat kupat plexi, sedan jag sålde min Certina Argonaut, men nu är jag hel igen ;)

Där har vi den efterlängtade wrist shoten! Skitsnyggt! Riktig liten fining det där. Njut den och säg till när det ska flippas :)

Jupp, jag älskar den mer och mer. Nästan så att jag kan sälja flingan nu, och bli en riktig OWG ;) Tyvärr för dig, kommer den nog inte flippas, den har kommit hem för att stanna ;)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Desmond_Malone skrev:
theargonaut skrev:
Kejsaren Titus i nya kläder, för att hedra dagensklocktråd ;) Stort tack Anders (AWstraps), för det superfina och perfekt passande bandet. Mycket värdigt den sköna patinan på denna underbara dinka. Blev precis som jag ville ha det och exakt som jag hade tänkt mig. BTW... F-n vad jag har saknat kupat plexi, sedan jag sålde min Certina Argonaut, men nu är jag hel igen ;)

Oh snyggt!

Tackar! Sitter som en smäck på det nya skräddarsydda bandet!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
41 inlägg och 438 visningar från klockan 15.00.....fredagstråden är född! :)
 
Topp