• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråd 27/3

P

Philippe Stern

Guest
Klockan är halv nio. Ingen RicVin. Då kör vi! :D

IMG_20150327_082444.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20150327_082444.jpg
    IMG_20150327_082444.jpg
    192 KB · Visningar: 58

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Väldigt OT: Jag har aldrig förstårr varför "beskriva" står med på skylden. Att man inte får fota, rita av etc. skyddsobjekt förstår jag, men får man titta på ett skyddsobjekt och sedan, någon annanstans, beskriva den/det?

Näe du får inte ens beskriva skylten. :D
 

SSL

Audemars
Väldigt OT: Jag har aldrig förstårr varför "beskriva" står med på skylden. Att man inte får fota, rita av etc. skyddsobjekt förstår jag, men får man titta på ett skyddsobjekt och sedan, någon annanstans, beskriva den/det?

Nej du får inte prata om hur det ser ut. Osäker om det även gäller om man berättar vart det ligger. Tror man får det.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Nej du får inte prata om hur det ser ut. Osäker om det även gäller om man berättar vart det ligger. Tror man får det.
Ok, då lovar jag att inte beskriva den eventuellt militära flygplats som eventuellt ligger precis vid Flygvapenmuseet i Linköping. Jag lovar, jag har inte sett någonting och vet inte hur fordon och byggnader ser ut...
 
  • Like
Reactions: SSL
Topp