• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden 3/7 - RicVin semestrar

kalufsen

Panerai
Godmorgon, trevlig helg KS

image.jpg
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Jag är DJUUUUUUPT tacksam!! Hade helt tappat att det är fredag! Var uppe och stängde fönstret vid 5 rycket men inte fan tänkte jag på dagen. Lite skämmigt är det för inte nog med det.. Jag postade nyss i den vanliga "dagens klocktråd" Nästan så man vill be @daviden radera den posten..:)
Slänger in bilden här också!
image.jpg


Men låt INTE detta bli en vana!!!! Jag har för mig att jag har på mig till 8:30 eller ngt sånt innan ni får göra uppror!


Känns tryggt att denna tråd nu är officiellt godkänd! Vaknade 04:50 i värmeböljan och uppdaterade KS varannan minut i väntan på din fredagstråd :)
Det är viktigt med en bra start på fredagen!

Längtar redan till nästa! ;)
 

egbert

Panerai
Jag är DJUUUUUUPT tacksam!! Hade helt tappat att det är fredag! Var uppe och stängde fönstret vid 5 rycket men inte fan tänkte jag på dagen. Lite skämmigt är det för inte nog med det.. Jag postade nyss i den vanliga "dagens klocktråd" Nästan så man vill be @daviden radera den posten..:)
Slänger in bilden här också!
image.jpg


Men låt INTE detta bli en vana!!!! Jag har för mig att jag har på mig till 8:30 eller ngt sånt innan ni får göra uppror!
Skönt! Jag har gått på helspänn hela morgonen och väntat på ett avgrundsvrål som skulle ha hörts över hela Kullabygden, ja rent av över sundet till danskarna.
 

TB12

Cartier
God förmiddag KS!
För dagen bärs en Certina (35mm) från tidigt 90 tal som jag ärvde av min farfar som gick bort tidigare i år. Han hade den antagligen varje dag i 25 år så den är lite lagom sliten. För övrigt det skönaste armbandet jag provat, med stretch i spännet.

Trevlig helg och sommar på er!

image.jpg
 
Topp