• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden, trött, Vill sova, men får inte. :(

svampen37

Cartier
2-Faktor
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tur att det snart är jul!!! Från och med nu..Så bör de som postar i fredagstråden före den tid som jag kommit överens om att den är ok.. Även ha med en flygbiljett eller kalender anteckning som styrker att de måste gå upp MITT I NATTEN!! Det gills INTE att man måste gå upp å gubbpissa som en annan!!! Å givetvis tar våra utvandrade vänner genast chansen att posta prematurt. SKANDAL!! Kan inte någon lämna in en motion om att det endast är undertecknad som äger rätt att starta dessa trådar?! Helvete vad arg jag blir!!!!!!
Just idag hade det ju blivit extra sent. Skyller på gårdagens Julkonsert med Uno Svenningson och Patrik Isaksson. Jävlar vilket drag det var!! De grabbarna kan verkligen rocka loss! Eller kanske inte..;-)


image.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Tur att det snart är jul!!! Från och med nu..Så bör de som postar i fredagstråden före den tid som jag kommit överens om att den är ok.. Även ha med en flygbiljett eller kalender anteckning som styrker att de måste gå upp MITT I NATTEN!! Det gills INTE att man måste gå upp å gubbpissa som en annan!!! Å givetvis tar våra utvandrade vänner genast chansen att posta prematurt. SKANDAL!! Kan inte någon lämna in en motion om att det endast är undertecknad som äger rätt att starta dessa trådar?! Helvete vad arg jag blir!!!!!!
Just idag hade det ju blivit extra sent. Skyller på gårdagens Julkonsert med Uno Svenningson och Patrik Isaksson. Jävlar vilket drag det var!! De grabbarna kan verkligen rocka loss! Eller kanske inte..;-)


image.jpg


Jo tack, det fick jag lära mig den hårda vägen av Kisse-Nisse och gänget :D
 
Topp