• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstrådens vara eller inte vara! Omröstning...

Hur ska Fredagstråden startas?

  • Det är självklart RicVin som startar Fredagstråden. Han startar den vid den tidpunkt han vill!

    Röster: 163 66.3%
  • Hell NO! Gubbjäveln kan dra åt helvete! Vem som helst kan starta tråden,när som helst!

    Röster: 23 9.3%
  • Givetvis följer vi forumets riktlinjer och startar inga trådar som konkurrerar med "Dagensklocka" !!

    Röster: 14 5.7%
  • Vem som helst kan starta tråden men utefter de tidigare "riktlinjerna"!

    Röster: 46 18.7%

  • Totala väljare
    246
  • Enkät stängd .

Wemb

Cartier
Sluta fega RicVin.
Fredagstråden är din och din att starta när du behagar.
Oavsett tidszon, tidpunkt eller långfredag.

Frågor på det?
Nej.
Bra.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Jag har förvisso startat fredagstråden en gång, men det ligger väl i sakens natur att det är du som startar den RicVin? Konstig frågeställning, tråden är din!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Egentligen borde det kosta en donation på 500 pix till BCF om man startar en fredagstråd... ;)
Egentligen borde de som röstat på alternativ 3 inte skriva i den här tråden.
FÖRRESTEN!!! Det har gått jääääävligt mycket längre tid än "EN KVART" nu!!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tar befälet!!!
Med tanke på resultatet i denna omröstning så anser jag att alt 1 avgår med segern.
Jag tackar allra ödmjukast för förtroendet. Med början imorrn så kommer jag eller någon av mig utsedd forummedlem starta Fredagstråden mellan 05:30-08:35.
Skulle ingen tråd vara uppe 08:36 någon fredag så är det Jens som startar...
Tack för mig! Hej!!
Å förresten inget jävla fusk med att låtsas att jag utsett den eller den som "Stand in"!!!;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nämen OK då! Gör skäl för din avatar! Gör det bara!
Får väl starta ett eget "Fredagsforum"... Är det för tidigt att ta namnet "Fräcka Fredag"?
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Det gick ju sådär med att respektera resultatet... ;)
Som laglydig och traditionell så väntar jag till en fredagstråd godkänd av RicVin innan jag postar.
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Jag tyckte först att alla skulle få starta. Men sen har jag inte varit med länge i gamet här ju så efter att studerat hur fredagstråden uppstod så har jag numera ändrat min åsikt och tycker att RicVin ska få starta den.
 
Topp