Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fredagstrams: Bingo rånad på guldklocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av hans, 16 november 2012.

1. hans
    Trådstartare

hans Petrus Kenicius

Från:
    Väster om hEden

Där ser man. :shock: Stockholm är farligt. Citat ur filmen Smala Sussie om Stockholm: "Det finns fullt med knarkare överallt som sticker folk i benet bara för att dom tycker det är kul, och så skrattar dom elakt efteråt."

http://www.alltomstockholm.se/start/article3368357.aos

2. aleksi

aleksi Bonde

JA man har ju läst om andra kändisar som supit bort klockor för 6 siffriga belopp. Har ks folket på sig finklockorna på de blötaste kvällarna? :)

3. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Ja, det är klart. Även de blötaste kvällarna vill man väl ha något tjusigt på sig. En bra försäkring så behöver man inte bry sig

4. David

David Bödeln

Alltid! Blev orolig ett kort ögonblick en morgon men det visade sig att jag av någon anledning flyttat klockan till fel handled.

Har inte undersökt försäkring sen jag flyttade till Sverige, har alltid visat sig vara alldeles för dyrt att försäkra klockor där jag bott tidigare. Rekommendationer?

5. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Jag har ett tillägg till min hemförsäkring, detta kostar ca 200:-/mån för värde upp till 100k. Täcker stöld, förlust men även skador om man råkar tappa den i backen etc. Sen har jag även vanlig drulle som täcker värde upp till 50k.

6. David

David Bödeln

Inte illa. Vilket bolag?

7. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Trygg-Hansa, går inte att teckna separat, den är knuten till hemförsäkringen.

8. David

David Bödeln

Men det är ju utmärkt, jag använder Trygg-Hansa för annat. Har än så länge inte någon hemförsäkring, så det är kanske läge ett slå till.

9. Barda

Barda Friends of KS

Införskaffa försäkring ASAP! Billig och skön kudde skulle jag säga...

10. David

David Bödeln

Jag har inget av värde hemma ändå, så det är inte så bråttom. :D

Mårtenssons ur Brookfield