• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Frederique Constant Classics Prisbump

M.U

Rolex
Tja!

Tänkte lägga ut denna fina klocka till försäljning då den tyvärr får för lite handledstid.
Detta är i min mening Frederiques mest prisvärda klocka i sortimentet och så verkar även Hondikee tycka! Läs mer om hur denna klocka blev första klockan att vara med i deras "Value Proposition" i länken nedan. De listar de bästa klockorna som finns under 3000$.
www.hondikee.com/articles/value-proposition-frederique-constant-classics-manufacture

Klockan har deras egna in-houseverk FC-705 med 26 juveler och är ifrån 2014.
Klockan är 42mm bred men bärs lite mindre skulle jag säga. 42h power reserve.
Går fint, inget att klaga på där! Inte mätt upp gången exakt. Ytterst liten repa vid kl 1 som är svår att se. Annars är den sparsamt använd. Kan förekomma microrepor då den är blank.
20170325_131949.jpg

20170325_132134.jpg

20170325_132029.jpg

Tavlan är helt magisk, går inte helt att fånga på bild men försökte så gott jag kan! Den kommer som fullset med box, papper och ytterbox.

Priset sätter jag till 10.000:- inkl. Frakt. Nu 9000:-! (billigaste på c24 är straxt över 12.700) kan finnas viss prutmån vid snabb & smidig affär!

Retur: 24h från mottagande om den skickas, vid f2f ingen retur.
 
Senast ändrad:
Topp