• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredgusta

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålde ett pytonarmband till Fredgusta. Trevlig att göra affärer med och snabb och smidig affär. Trusted Good guy!
 

Bluefade

Omega
Har köpt en Rolex DJ 1601 av Fredgusta. Snabb och smidig affär och framför allt en riktigt trevlig kille!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålde en Sistem 51 Blue, mitt uppe i semesterruset hann vi göra affärer och det gick supersmidigt. Skön kille och definitivt en good guy!
Blixtsnabb affär då jag snabbt behövde en lätt klocka (då jag slarvigt nog glömt min G-SHOCK hemma) som komplement till de andra två jag tagit med på semestern. Som tur är hade Fredgusta en perfekt klocka till salu och råkade bo i samma stad där jag befann mig. Han var hygglig nog att lämna av den hos svågern då jag själv inte hade möjlighet till F2F. Klockan var nyskick precis som utlovat och denne hygglige herre gör jag mer än gärna affär med igen. Absolut minst 100% Goodguy!
 

Tourbillon

Omega
2-Faktor
Har köpt på distans av Fredgusta. Smidig och välpacketerad leverans och skick på klockan var enligt beskrivning. Good guy!
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Köpte en bratte på distans. Item as described, och trevlig och snabb kommunikation. Rekommenderas!
 

MKII

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en vintage kronograf för 11k på distans. Mycket nöjd med klockan. Paketerad för att överleva PostNord — kalasbra!
 

Vantheman

Cartier
Sålt en klocka av dyrare slag till Fredgusta. En trevlig fika - smidig affär & härligt klock-snack. Rekommenderas rakt igenom.
 

stakeholder

Breitling
Köpte en Cartier Santos Galbée på distans. Supersmidigt, snabbt, informativt och bra kommunikation. Rekommenderas!
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Sålde en Panerai till Fredgusta.
Vi mötes upp f2f och hade lite gött klocksnack.
Inga konstigheter och gör gärna fler affärer i framtiden om det skulle bli aktuellt!
 

Henry London

Breitling
Köpte idag en Cartier Tank Must Large av @Fredgusta och är supernöjd!! Mycket trevligt möte och super smooth affär. Älskar min nya klocka 😊
 

Bilagor

  • IMG_3257.jpeg
    IMG_3257.jpeg
    417 KB · Visningar: 1
Topp