Nymans Ur 1851

fredmans ur

Diskussion i 'Diskussion' startad av tedlapidus, 9 maj 2016.

1. tedlapidus
    Trådstartare

tedlapidus Stormtrooper

Från:
    stockholm
    hej
    är det någon som har handlat hos fredmans ur ? hur är det med deras 10 års garanti? ska man betala extra för den garantin?
    och hur är det med att serva sin klocka där ?är det billigare än rob E

2. Kiddy

Kiddy Y-Wing pilot

Från:
    Malmö
    Har du provat att fråga fredmans ur?

3. Ola G

Ola G Stormtrooper

Från:
    Skåne
    Nej men sitter som på nålar efter att ha beställt därifrån, de har prognosen "i maj" så nu gäller det :)
    Med vänlig hälsning
    Ola G

4. Alligatorn

Alligatorn Stormtrooper

Trycktestade och bytte batteri på en klocka där för ett tag sen. Fick lite halvdant intryck men dom är ju seriösa :)

5. Knypplarn

Knypplarn Stormtrooper

Från:
    Stockholm
    Inte köpt hos Fredmans men brukar kika förbi för allehanda klockrelaterade ärenden, tycker alltid servicen varit trevlig och bra. Har flera gånger "fastnat" i butiken för att vi har börjat snacka klockor.

6. Alex_ander

Alex_ander Rebel soldier

Jag tycker deras service är rätt usel (personalen i butiken, har pratat med två killar vid olika tillfällen)

7. Calfen

Calfen Y-Wing pilot

Från:
    Högalid
    Serverade en U-boat där för några år sedan och fick sjukt dålig service men sen var jag förbi och kollade lite klockor och fick mycket bra service av en ung herre!

8. joey

joey Stormtrooper

Ringde dem och kollade servicekostnaden innan jag slog till på en beggad GP Laureato Evo3. Fick trevligt bemötande. Har dock inte varit i butiken på många år.

Mårtenssons ur Brookfield