• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Freeeeedag!

Compiss

Patek
2-Faktor
Trevlig helg på er!
(Måste prova den ibland, men visst är den för stor...)
image.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Det där är enligt mig det enda undantaget som är ok. En bild som man redan lagt upp är inte ok och lägger man upp en bild som redan visats 10 gånger så borde man skämmas. Host Andsan Host.


Håller med. På båda punkter.

Fan va vi har samstämmig inställning till saker Yonsson, kanske måste köpa en seiko.... Kanske inte är skräp ändå... Får testa kanske
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur i h*e orkar du bry dig?
Nu fick jag ju i och för sig en direkt fråga som jag svarade på. Skulle jag skitit i att svara på den istället? Det är ju inte så att jag enskilt dragit igång någon diskussion eller hetsjakt på de som inte postar dagsfärska bilder.

Samhället är uppbyggt av normer. Det gäller även mikrosamhällen som KS. Går världen under om någon beter sig normbrytande? Knappast, men normer är ändock det som bygger våra samhällen och är således (enligt mig) roliga att diskutera. Fredagstråden är ju lite av en helig ko med en hel del normer runt sig. o_O Nog om detta.
 
  • Like
Reactions: ZQT
D

Deleted member 3260

Guest
Min nya kommande fiiina Breitlingsklocka!
 

Bilagor

  • BREITLING EMERGENCY ES632110 (1)-228x228.jpg
    BREITLING EMERGENCY ES632110 (1)-228x228.jpg
    10.6 KB · Visningar: 63

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det där är enligt mig det enda undantaget som är ok. En bild som man redan lagt upp är inte ok och lägger man upp en bild som redan visats 10 gånger så borde man skämmas. Host Andsan Host.

Då är vi överens och jag håller med dig till 100 angående att ladda upp samma bilder flera gånger.

Bara för att det är alla hjärtansdag så bjuder jag på en färsk bild för att du ska förstå mitt problem :(

image.jpg


Kanske man ska ta och beställa en ny mobil!
 

hejo

Panerai
Då är vi överens och jag håller med dig till 100 angående att ladda upp samma bilder flera gånger.

Bara för att det är alla hjärtansdag så bjuder jag på en färsk bild för att du ska förstå mitt problem :(

image.jpg


Kanske man ska ta och beställa en ny mobil!
Tror inte det är mobilen som är problemet ;)
 
Topp