• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FREEEEEEEEDAG 2013-11-01

ZQT

The Banker
2-Faktor
HAHA! RicVin du ligger på latsidan!!! :woot:

Eftersom du inte tar ditt ansvar får jag väl göra det...

:woot:


NIssZsv.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Respect Bro! Är du inte rädd om livet ellé :D, skulle passa mig för RicVins crocodile dundee kniv ifall jag var du...

Själv skall jag ha denna lilla vännen idag! Var länge sedan man lufta det manuella verket :p, är än otroligt charmig och trevlig klocka som man egentligen skulle bära oftare. Men jag är en automat kille så därför blir den liggande lite för ofta kanske.

omegabakboett.jpg


tothemoon.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
DIN JÄVEL!! Här har man slitit med hallrenovering hela kvällen och när man äntligen kryper till kojs så tvingar du upp en för att fota klocka?! Nästa gång jag är i Örebro så är det DU som bjuder på öl!! Jag vägrar dock spänna på mig klockan så det får bli ett "badrumsskåpsshot"! Kanske KS första??.
0BD01316-95D3-4245-A27A-7FA4A6A6CA50-804-0000018D36B5FAC9_zpsb40251b1.jpg

Hoppas ni inte får en skymt av något obskyrt preparat eller ngn leksak för vuxna där i skåpet, var lite grusig i ögonen när jag kvistade upp, störd i upptakten på min skönhetsömn..
Appropå skönhet.. Af Sjodahl blandar ihop mig med Ricrob tror jag. Ricrob är yngre och bitigare än jag men jag är snyggare..Det är ju han som kör med kniv. Själv kör jag med 357 Magnum.
SOV GOTT UNGTUPPAR!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
DIN JÄVEL!! Här har man slitit med hallrenovering hela kvällen och när man äntligen kryper till kojs så tvingar du upp en för att fota klocka?! Nästa gång jag är i Örebro så är det DU som bjuder på öl!! Jag vägrar dock spänna på mig klockan så det får bli ett "badrumsskåpsshot"! Kanske KS första??.
0BD01316-95D3-4245-A27A-7FA4A6A6CA50-804-0000018D36B5FAC9_zpsb40251b1.jpg

Hoppas ni inte får en skymt av något obskyrt preparat eller ngn leksak för vuxna där i skåpet, var lite grusig i ögonen när jag kvistade upp, störd i upptakten på min skönhetsömn..
Appropå skönhet.. Af Sjodahl blandar ihop mig med Ricrob tror jag. Ricrob är yngre och bitigare än jag men jag är snyggare..Det är ju han som kör med kniv. Själv kör jag med 357 Magnum.
SOV GOTT UNGTUPPAR!!!



Hmm...Faen va det så iaf, jag fick för mig att det var du men hade någonstans i bakhuvet att det kanske var Ricrob! Hehe...ber om ursäkt att jag hängde ut dig på detta viset och störde din skönhetssömn :oops:. Och du, nu när jag tänker efter så är du nog fan lite snyggare än Ricrob :rolleyes:...
 
Topp