• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FreiTAG!

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Dislaimer: Följande tråd är på inget sätt menat att göra intrång den varumärkesskyddade fredtagstråd vars fullständiga rättingheter ägs av RicVin !

Så nu när det juriidiska är avklarat går vi vidare till paketet som kom med posten idag:



qQMKS1E.jpg

pFjgbnq.jpg


Tadaa.... den här gamla KS-slampan har hittat ett nytt hem!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
tryckte på fel knapp, så jag sparade istället för att ladda upp bild, men nu är det fixat!

edit: Såg dessutom nu att jag stavat som en jävla kratta, men det är för sent att ändra så det får ni leva med!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Haha. Den där klockan får ALDRIG lämna forumet! Någon driftig person borde sammanställa vilka som är "bukisar" med den nu.
 

JayJay

Rolex
Upprop: vem har inte ägt den där klockan?

Jag har inte gjort det. Någon mer?

Orkar inte ens gratulera till nyförvärvet då jag utgår från att den vandrar vidare inom nån vecka eller så.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Forum-slampor är ju kul ju.

Gillar dom däringa! Snygg & grattis för f-n.

(jag är inte bukis, men tror jag har varit & ryckt i den där vid nå´n tidigare försäljnig...)
 
Topp