• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

frere

frere

Audemars
2-Faktor
Lägg gärna in ett omdöme efter affär!

Jag har tidigare varit aktiv här under namnet papadok.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Eftersom jag inte kan svara i tråden "Handla - Köpes, säljes, bytes" än så blir det ett Stort Tack här i stället för de band du skänkte till mig. Hedersvärt av dig att skänka banden mot att man gör en insats för Panzi Sjukhuset i Kongo.

Tack!

mvh//Zackarias
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Sålt en Tudor till Papadok, en synnerligen snabb och smidig affär och jag rekommenderar varmt denne handlingskraftige herre för alla som vill göra affärer med klockor.

/Klocksebbe
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Sålt en klocka i 4'-klassen till Frere.

Snabb och tydlig kommunikation och säker och snabb betalning.

Goodguy i min bok!
 

Ing.K

Breitling
2-Faktor
Har köpt klocka i 15k-klassen av frere. Bra och tydlig beskrivning av klockan, samt snabb leverans efter genomförd betalning.
Goodguy!
 

Greven

Audemars
Sålt en Seiko till frere. Hur smidigt som helst! Snabb betalning, trevlig och bra kommunikation. 100% goodguy alla dagar i veckan!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Sålde en Seiko Tuna till Frere. Gick inte bara lätt och smidigt utan han gjorde en hel hyllnadstråd till klockan. Sicken kille!
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Handlat ett vintageur från 70-talet från frere, bra och ordentlig beskrivning av klockan, samt snabb leverans efter genomförd betalning, 100% nöjd :)
 
Topp