• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Friday! Eller "My name is Vin.. Ric Vin!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lägger till ett foto taget i dagsljus. Ett helvete att ta bilder mitt i natten..;-)
image.jpg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Äh, jag tog hemmapulet idag igen, men imorgon blir det lillRollen. Trevlig helg alla. Många fina klockor, men kan inte hjälpa att Omens DD ser grym ut på det fotot.

file.php
Jag får alltid ett garv när jag läser ordet pula nu för tiden. För på norska betyder ordet pula ordagrant att kn-lla... Sjukt men sant!(hoppas ingen tar illa vid)
 

plattfot

Rolex
en sån 321 är knappast en nybörjarklocka... mera rävdinka/feinschmecker... ...konnässör känns så j-kla backslick o vaskning så det valde jag bort, annars är det mera i riktning mot vad jag menar...

ylletröja, horween o influensa!

3b978cc542589c544776f0433d981402.jpg
Speedmastern, möjligen besegrad av Submarinern, måste vara klockan det ställs flest frågor om inför stundande förstagångsköpavdyrareklocka.
Gillar den lika mycket, om inte mer för det - svenssonlyx.
 
Topp