Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Frisör Göteborg?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Falken, 29 augusti 2016.

1. Falken
    Trådstartare

Falken Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Någon som har tips på någon nice salong i Göteborg med rimliga priser? Inget avancerat krävs men ska kunna styra upp en ung mans frisyr :)

2. oskj93

oskj93 Bonde

Från:
    Göteborg
    Barbershop på Drottninggatan, ligger i nära Vapiano och Ticnet. Bra priser, only cash, samt drop-in.

Falken gillar detta.
  3. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Jag brukar gå till Frisörcenter på Kyrkogatan. 329 kr tycker jag är lagom att betala. Jag har dock skitful frisyr så mina råd kanske inte är de bästa. :)

Falken gillar detta.
  4. Falken
    Trådstartare

Falken Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Haha :D Då är ju frågan om det är frisörens fel eller om du bara har jävligt dålig smak

5. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Falken gillar detta.
  6. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    @Falkenonesix jag klippte mig på Mazi på Storgatan i flera år. Kostade det dubbla ungefär och jag var aldrig riktigt nöjd. Tycker Frisörcenter på Kyrkogatan är riktigt bra faktiskt. Har gått där i tre år och kommer fortsätta med det.

7. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Äh, ta er till skf och klipp er i gamlestan, kostar 140:- behövs inte bokas och de som saxar är noggranna unga män med vipkort på avenyn...

Falken gillar detta.
  8. osverigeo

osverigeo Borgare

Från:
    Mamma
    Salong Visit . 120-ish. Billigt pga oattraktivt läge. Klipper bättre än lyxsalongerna i stan :)

Falken gillar detta.
  9. Falken
    Trådstartare

Falken Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Blir till att testa det :) Får vi se om vi båda är lika fula i håret sen på GTGn!

Guskleto gillar detta.
  10. steffe

steffe Friends of KS

Har alltid klippt mig hos de billiga på Drottninggatan, finns typ 3 stycken, alla tar 180kr (endast kontant ;) ;) ;)). Det är riktigt duktiga killar som klipper.

Falken gillar detta.
  11. hollow123

hollow123 Biskop

Från:
    Göteborg
    En bekant tipsade om dem förra veckan för 200:- tar de även skägget. Måste provas inom kort