• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fru fyller år - förslag på damur

MissDatejust

Rolex
2-Faktor
Jag "upptäckte" just Tag Huer Aquatracer dammodell i 32 mm (endast quartz). Vad är folkets kommentarer på den?
Någon som har en sådan modell/provat (Aquaracer med quartz i valfri storlek) som kan lämna något input? :)

Skärmavbild 2017-02-12 kl. 23.10.24.png

Skärmavbild 2017-02-12 kl. 23.10.39.png
Min kollega har en sådan (32mm), sitter väldigt snyggt på handelden :)!
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
IMG_0094.PNG
IMG_0093.PNG
IMG_0092.PNG


Det blev den här! Osedd NOS fullset från handlare i Tyskland. 1000€. Tycker den ser bra ut. 28mm. Tantigt tycker vissa, men jag hoppas det ska räcka för en clean, enkel kvinnlig look. Kanske det blir något litet smycke också.
 
Senast ändrad:

Palmtree

Omega
2-Faktor
Min andra halva fick nyligen hem en midsize Datejust med romerska siffror på deras "lax" tavla. Snygg klocka & bra storlek på en tjej :)
 

Gmtmaster

Cartier
IMG_0094.PNG
IMG_0093.PNG
IMG_0092.PNG


Det blev den här! Osedd NOS fullset från handlare i Tyskland. 1000€. Tycker den ser bra ut. 28mm. Tantigt tycker vissa, men jag hoppas det ska räcka för en clean, enkel kvinnlig look. Kanske det blir något litet smycke också.
Kul!
Jag som skulle föreslå tag carrera dam. Köpte en på klockmaster globen i julklapp till hon här hemma. Quartz och 29mm tror jag men den där var klart trevlig!
Men räkna med att du får köpa en winder till henne också sen när hon fått ställa tiden ett par gånger ;)

Visst hade det varit lite jobbigt om det blivit en rolex före dig själv? :p
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Kul!
Jag som skulle föreslå tag carrera dam. Köpte en på klockmaster globen i julklapp till hon här hemma. Quartz och 29mm tror jag men den där var klart trevlig!
Men räkna med att du får köpa en winder till henne också sen när hon fått ställa tiden ett par gånger ;)

Visst hade det varit lite jobbigt om det blivit en rolex före dig själv? :p

Var inne på en carrera också.
Hade iofs varit smart att köpa en rolex just av den anledningen.
Tror på zenithen ändå, hoppas den håller.
 
Topp