• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frukost på Kaplans

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Nu pratar vi första parkett, klämde du något på Autavian?

Självklart, allt på brickan gick vi igenom grundligt. Det fanns lite annat i montern som hade valts ut som sagt, och vi fick klämma på allting som vi bad om.

Strapet är nytt från Tag heuer men passade in på ett snyggt sätt ändå i mina ögon. Gillar också Autavia och Heuer kronografer överhuvudtaget.

 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
De
Självklart, allt på brickan gick vi igenom grundligt. Det fanns lite annat i montern som hade valts ut som sagt, och vi fick klämma på allting som vi bad om.

Strapet är nytt från Tag heuer men passade in på ett snyggt sätt ändå i mina ögon. Gillar också Autavia och Heuer kronografer överhuvudtaget.

Ja den är riktigt fin.
 
  • Like
Reactions: SFS

TicTack

Cartier
Jag är förälskad i 18k Nautilusen med gångreserv, månfas och microrotor...

Ja, den är läcker. Men jag kan inte undgå tanken på att klockan är en självmotsägelse. Först gör Patek en sportklocka, i stål (självklart då med stålarmband).

Klockan blir då en framgång, varefter de gör den i guld - och sedan klämmer på läderarmband... Nej, även om klockan är jättefin skulle jag med läder-guld välja en mer klassisk boettform.
 

TicTack

Cartier
Kul att det går bra för Kaplans.

Jag skulle gärna se att det gick ännu bättre för dem. Men för att de skall bli ett alternativ måste de justera ner sina avgifter för dyrare klockor - jag tror de skulle tjäna på detta i längden.
 

UNO

Panerai
PLAZA är den absolut bästa klocktidningen.
Revolution kommer därefter och sedan RAKE.
PLAZAs streetsidor är de bästa klocktepotagen worldwide.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Självklart, allt på brickan gick vi igenom grundligt. Det fanns lite annat i montern som hade valts ut som sagt, och vi fick klämma på allting som vi bad om.

Strapet är nytt från Tag heuer men passade in på ett snyggt sätt ändå i mina ögon. Gillar också Autavia och Heuer kronografer överhuvudtaget.


Vi får väl se vart den landar.
 
Topp