Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad (FS) Adidas Stan Smith Primeknit (prissänkt)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av maxmol, 3 juli 2014.

1. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Min första OT. Känner dock att den är okej eftersom dessa skor diskuterades flitigt i OT Skor tråden och jag misstänker att det finns lite sugna modemedvetna män på detta forum.

Jag försökte köpa dessa på SNS vid releasen den 14 juni. Kom dock inte ditt tidigt nog och fick varken testa eller köpa dem. Beställde då ett par från bukten där en Sneakers nörd hade fått tag på ett par från Trés Bien. Det kom idag men var för smala för mina plattfötter. :(

Storleken är 10,5 US / 10 UK. Ca 44/45 i svensk storlek.

Jag köpte dem för 399 USD + frakt. Du kan få dem här vid snabbaffär* för 2 400 2 300 kr ink frakt (eller F2F i Sthlm). *Åker till USA nästa lördag så allt innan det räknas som snabbaffär.

Endast provats inomhus. Bli först med dem utomhus.

bild 1.JPG bild 4.JPG bild 3.JPG

almeyero, DrSbaitso, ssl och 2 andra gillar detta.
  2. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Glömde lägga till att den kommer med låda som syns på bilden och"hangtags" som syns på denna bild.

Ska tilläggas att detta är kanske de snyggaste sneakers jag provat. :)

emilarne gillar detta.
  3. maxmol
    Trådstartare

maxmol Präst

Från:
    Stockholm
    Ta chansen att äga säsongens coolaste skor. Sänker till 2 300 kr.

Sjöö Sandström Royal Straps