• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (FS) Adidas Stan Smith Primeknit (prissänkt)

maxmol

Panerai
Min första OT. Känner dock att den är okej eftersom dessa skor diskuterades flitigt i OT Skor tråden och jag misstänker att det finns lite sugna modemedvetna män på detta forum.

Jag försökte köpa dessa på SNS vid releasen den 14 juni. Kom dock inte ditt tidigt nog och fick varken testa eller köpa dem. Beställde då ett par från bukten där en Sneakers nörd hade fått tag på ett par från Trés Bien. Det kom idag men var för smala för mina plattfötter. :(


Storleken är 10,5 US / 10 UK. Ca 44/45 i svensk storlek.

Jag köpte dem för 399 USD + frakt. Du kan få dem här vid snabbaffär* för 2 400 2 300 kr ink frakt (eller F2F i Sthlm). *Åker till USA nästa lördag så allt innan det räknas som snabbaffär.

Endast provats inomhus. Bli först med dem utomhus.


bild 1.JPG
bild 4.JPG
bild 3.JPG
 

maxmol

Panerai
Glömde lägga till att den kommer med låda som syns på bilden och"hangtags" som syns på denna bild.

Ska tilläggas att detta är kanske de snyggaste sneakers jag provat. :)

jeseqa9e.jpg
 
Topp