• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Armida A1 1000M PVD "SÅLD"

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Hej,

Har köpt på mig lite många klockor på sistone och tänkte därför tunna ut samlingen.

Till salu är en Armida A1 1000m PVD som jag köpte här på klocksnack i Januari i år.

Använd men i väldigt fint skick, finns små repor på insidan vid lughålen och en liten repa i PVD-beläggningen på vridringen som jag tror är från tillverkningen.
Inget som syns om man inte letar efter det, i övrigt en kanonfin klocka med riktigt häftig lume.

Kommer med orginalbandet som liknar ett isofrane och ett svart Nato med pvd-detaljer från singularstraps, box och cert ingår givetvis också.

Klockan är varianten med Miyota 8215 och håller tiden utmärkt.

Jag har lite referenser här på klocksnack så att en eventuell köpare kan känna sig trygg.

Passa på att skaffa en jättefin klocka som krossar allt motstånd i "dagens lume"-tråden!

Tänkte mig 2300kr skickat med rek. "SÅLD"

Mvh



zzXk9hs.jpg

eyQt56E.jpg
 
Senast ändrad:

joh.jonsson

Panerai
Re: FS: Armida A1 1000M PVD

Haha jäkla typiskt, la en beställning från Singapore igår på en dykare, så lägger du ut 2st som är högintressanta idag :lol:

Lycka till med försäljningen, den här klockan va ruggigt snygg!
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Re: FS: Armida A1 1000M PVD

joh.jonsson skrev:
Haha jäkla typiskt, la en beställning från Singapore igår på en dykare, så lägger du ut 2st som är högintressanta idag :lol:

Lycka till med försäljningen, den här klockan va ruggigt snygg!

Tack ska du ha! Blir en liten bump också :cool:
 
Topp