• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Bell & Ross Type Demineur *SÅLD*

Samohtm

Breitling
Eftersom jag har siktet inställt på nåt annat tänkte jag härmed avyttra min B&R.

Info om klockan.
Bell & Ross Type Demineur
Swiss Quartz Movement ETA 955.612, 7 Rubies, Shock Resistant, Anti-Magnetic, Water Resistant to 200 meters
Safirglas
40mm

Riktigt smidig klocka som fungerar ypperligt som beater, det enda smolket i bägaren är för de som älskar att byta armband då det är ite trångt vid bandstiften. Sitter ett nato på nu från Singular som jag tycker fungerar bra. Batteriet bytt i somras (7 års batteritid).
Det sägs att Franska Civilförsvaret önskade en klocka till sina bombröjare och resultatet av deras kravlista blev Type Demineur med dess antimagnetiska urverk.
Föregående ägare finns här på KS.

Det som följer med är vad som syns på bilderna plus ett nytt helsvart Nato från Singular.

IMGP2785.jpg

IMGP2786.jpg

IMGP2790.jpg

IMGP2793.jpg

IMGP2800.jpg

IMGP2812.jpg

IMGP2817.jpg

IMGP2824.jpg


Pris: 5200:-
 
Topp