• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS : City Dykare ***** SÅLD ******....

....köpte denna för ett tag sedan, köpte den för 1100 endast klocka och säljer denna för 1340 MEN då ingår ett Camo Nato och ett grönt Nato, båda från Singular....

Klockan ska vara 42mm och är riktigt FET!

Maila mig på: martinthore (at) hotmail (dot) com

1D63B080-7816-4AA2-BB78-98293130D995-191-0000008764E22DD3.jpg


2ECC9D5A-E736-4222-B6A1-AFC5C90AA61D-878-0000011217905A71.jpg


9D8A6766-6A83-43C5-95B7-59AE860CAE71-947-000000EE0386D3C2.jpg


BA542439-9A46-46BB-832B-166CF95DF48F-947-000000EDFE801D84.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Re: FS : City Dykare....

Ses i Sthlm?
Klarar klockan GMU? mao, är den tät och funktionstålig
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS : City Dykare....

Jag ställer mig i kö! Eller så tackar du nej till tidigare erbjudanden, och jag plockar upp den under morgondagen ;)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Re: FS : City Dykare....

theargonaut skrev:
Jockinho skrev:
theargonaut skrev:
Jag ställer mig i kö! Eller så tackar du nej till tidigare erbjudanden, och jag plockar upp den under morgondagen ;)

Jag passa titusen så nu fan ger du mig chansen först :mrgreen: hehe

Hahaha... ok, men du kommer ju bara flippa den, så jag tänkte bespara alla inblandade porto och fraktfördröjning ;)

Du måste blanda ihop mig med någon annan...
:lol:

Sorry för kladd i tråden Martin men klockan är ju i teorin såld till någon iaf. Frågan är till vem :?:
 
Re: FS : City Dykare....

Jag såg Jockes mail först och han bad ju mig om förtur redan för någon vecka sedan så den går till Jocke, men ni andra får ju en chans till -det vet vi :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS : City Dykare....

masterkiller skrev:
Jag såg Jockes mail först och han bad ju mig om förtur redan för någon vecka sedan så den går till Jocke, men ni andra får ju en chans till -det vet vi :)
Det är lugnt! Rätt ska vara rätt! Men @jockinho, nu vet du vem du ska höra av dig till, så slipper du lägga upp en annons :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Re: FS : City Dykare....

theargonaut skrev:
masterkiller skrev:
Jag såg Jockes mail först och han bad ju mig om förtur redan för någon vecka sedan så den går till Jocke, men ni andra får ju en chans till -det vet vi :)
Det är lugnt! Rätt ska vara rätt! Men @jockinho, nu vet du vem du ska höra av dig till, så slipper du lägga upp en annons :)

Hör av mig när tiden är inne, om det någonsin blir det (yeah right :mrgreen: ), :)
 
Topp