• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS Doxa Sub 1000t professional *SÅLD*

m_s

Patek
2-Faktor
Ytterligare en ikon till salu, denna gång en Doxa Sub 1000t professional.

Klockan är en riktigt cool dykare med historia ända tillbaka till 60-talet, den är i använt skick (som sig bör) men är riktigt fin! Vattentät till 1000 meter, pålitligt Doxa-modifierat ETA 2824-2 verk, en perfekt sommarklocka för beachen eller dyksemestern.

Detta exemplar är från 2007 och är nr 726 / 5000 och är ett fullset inkl cert, box, extra länkbitar och även ett oanvänt Doxa-gummi. Kommer på en riktigt schysst beads of rice länk med helt rätt känsla!

Knep denna från Jaganata för en månad sedan och får lämna för att finansiera annat (hade jag haft råd att behålla den så hade jag verkligen det, den är grym!)

Klockan finns i Stockholm och kan skickas, jag har många goda referenser här på forumet!

Pris nu 8700kr + frakt

P1010930_zps6cef7f9c.jpg


P1010931_zps7c6b9c4d.jpg


P1010932_zps9a624c16.jpg


P1010936_zps21978ba5.jpg


P1010927_zpsfa41c1c8.jpg


Tack till KS för annonsutrymmet!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS Doxa Sub 1000t professional

Bump - Kom och å köp en riktig kanonklocka!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS Doxa Sub 1000t professional

Bump - Hur kan ingen hugga, galet cool klocka!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS Doxa Sub 1000t professional *prisbump*

Påskbump - För alla vet ju att orange är mkt ballare än gul! Nu 8700kr
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Re: FS Doxa Sub 1000t professional *påskbump*

Den är grym cool.. Önskade att jag hade lite pengar över...
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS Doxa Sub 1000t professional *påskbump*

SÅLD - Tack till köpare samt KS för annonsplats!
 
Topp