• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS/FT: Citizen ParaWater 100m, Compressor, Omega Speedmaster

_robban

Cartier
2-Faktor
Har lite liggandes som söker nytt hem

IMG_5701_thumbnail.png


Compressor
Köpt som ett kitt ifrån WatchMania på EBay och har ett av mig införskaffad helt nytt ETA 2824 verk i sig med ett för denna klockan korrekt datumskivan monterat. Sitter på ett mycket snyggt brunt läderband. Tickar på mycket bra, växlar datum utan problem och har helt ok lume men inre vridring är lite trög och går inte helt jämnt hela varvet runt, inget som stör men vill ändå nämnas.
Har kostat mycket tid och pengar att få samman detta kit, bara den förb.. datumskivan tog 2 månader att få fatt i och gick på 300kr bara den

IMG_5708_thumbnail.png


Pris 2300kr SÅLD

Citizen ParaWater 100m
Nyligen servad av urmakare vintage dykare monterad på ett "shark" mesh, har nytt plexi monterat. Mycket fin boett utan repor och skrap. Extra länkbitar till mesh finns. Saknar lume plupp i vridringen som är vridbar åt bägge håll. Lite lyskraft finns kvar i lume för visare och tavla. Serienummer 0122... pekar på att den är ifrån 1970 Januari månad.

IMG_5711_thumbnail.png


08102012.jpg

Bild jag lade upp i dagens klocka tråden här på forumet tidigare

Pris 2000kr på mesh enligt ovan bilder eller 1600kr på svart nato SÅLD

Omega Speedmaster Broad Arrow
Nyservad av urmakare och mycket vacker klocka med box men jag och chronografer går inte helt överens
Original annons finns här på forumet
Pris 17000kr

---

Jag och klockorna finns i Göteborg / Mölndal. Är priserna i ditt tycke helt galna så skicka epost
Priserna ovan inkl frakt mha posten brev, omegan skickas som värde frakt.
Byten välkomna, billigare inbyten absolut av intresse; Seiko 6105, Doxa dykare, Marathon T-SAR, Tudor SnowFlake etc etc det mesta av intresse bara skicka ett epost. Max upp är 5kkr ifrån min sida för tillfället.

Tack för titten
//Robert
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Re: FS/FT: Citizen ParaWater 100m, Compressor, Omega Speedma

PM besvarade och Compressor klockan är nu såld
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Re: FS/FT: Citizen ParaWater 100m, Compressor, Omega Speedma

Citizen nu såld den med

Ingen som är sugen på en Omega Speedmaster Broad Arrow??
 
Topp